W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 12/2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2016/2017 do klas pierwszych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 12/2016
Burmistrza Łochowa
z dnia 18 marca 2016 r.


w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym
oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2016/2017 do klas pierwszych
szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów


      Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015, poz. 1515, z późn. zm.), § 14 ust. 2 i 5 Rozporządzenia MEN z dnia 02 listopada 2015 r. w sprawie sposobu przeliczania na punkty poszczególnych kryteriów uwzględnianych w postępowaniu rekrutacyjnym, składu i szczegółowych zadań komisji rekrutacyjnej, szczegółowego trybu i terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego (Dz.U z 2015, poz.1942), Uchwały Nr XIX/133/2016 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 15 lutego 2016 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszych klas podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów zarządzam, co następuje:


§ 1 .


1 . Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2016/2017 do klas pierwszych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów.
2 . Harmonogram, o którym mowa w ust.1, stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
3 . Ustala się wzór Zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej obwodowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Łochów.
4 . Wzór zgłoszenia o którym mowa w ust. 3 stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
5 . Ustala się wzór wniosku o przyjęcie dziecka spoza obwodu do klasy pierwszej szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Łochów oraz wzór oświadczenia do niniejszego wniosku.
6 . Wzór wniosku i oświadczenia o którym mowa w ust. 5 stanowią Załączniki nr 3 i nr 4 do niniejszego Zarządzenia.


§ 2 .


Zobowiązuję dyrektorów szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów, do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z terminami o których mowa w § 1.


§ 3 .


Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorowi Zespołu Obsługi Szkół Samorządowych i dyrektorom przedszkoli i szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów.


§ 4 .


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Burmistrz Łochowa
/-/ Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Zał. Nr 1 pdf, 313 kB
Zał. Nr 2 pdf, 241 kB
Zał. Nr 3 pdf, 211 kB
Zał. Nr 4 pdf, 125 kB

Powiadom znajomego