Łochów, 06.05.2024 r.
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 10 § 1, art. 28 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), oraz art. 72a ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) Burmistrz Łochowa
zawiadamia strony postępowania
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeniesienia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 30.06.2023 r., znak WGKI.6220.3.10.2021.2022.2023.JM, dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 2MW (z możliwością realizacji mniejszych instalacji fotowoltaicznych nie przekraczających łącznie mocy 2 MW), wraz z drogą dojazdową oraz przyłączem do krajowej sieci energetycznej i elementami infrastruktury technicznej, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedsięwzięcia” zlokalizowanych na działkach nr 492, 507, 533, 537, obręb Pogorzelec, na wniosek firmy SAPI PV Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, ul. Narwicka 10A, 25-219 Kielce.
Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach 8.00-16.00, środa w godzinach 8.00-17.00 oraz piątek w godzinach 8.00-15.00.
Ponadto Burmistrz Łochowa uprzejmie informuje, iż o kolejnych etapach postępowania, zgodnie z art. 49
Kodeksu postępowania administracyjnego strony powiadamiane będą poprzez udostępnienie pism w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie
http://bip.gminalochow.pl/
Z up. Burmistrza
mgr Małgorzata Łotarska
Z-ca Burmistrza