Opiekun Świetlicy
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Opiekun Świetlicy |
---|---|
Miejsce pracy | Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, pok. 19. |
Status | w trakcie rozstrzygania |
w Kamionnie, Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Ostrówku.
od przedłożenia rachunku przez opiekuna świetlicy.
ze szczególnym uwzględnieniem dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym;
ze świetlicy;
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz ewentualne kursy i szkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby związane z ogłoszeniem
- Termin składania dokumentów: 30.06.2022 r. do godz. 16:00.
- Sposób złożenia dokumentów: Dokumenty należy złożyć osobiście w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łochowie (pok. 19), Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko opiekun świetlicy”. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia,
a następnie po upływie 7 dni będzie można je odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Łochowie.
- Ocena formalna złożonych dokumentów. Oceny dokonywać będzie Miejska Komisja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie podanym
w Zarządzeniu Nr 115/2021 Burmistrza Łochowa z dnia 29 października 2021 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. - W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Miejskim
w Łochowie przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie
1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. - Burmistrz Łochowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko opiekuna świetlicy opiekuńczo - wychowawczej bez podania przyczyny.